niedziela, 18 września 2016

Prolog

 Powinnaś pójść na terapię.
 Nie pójdę do żadnego psychiatry, który będzie wmawiał mi, jakieś pseudonaukowe gówno, a potem na futruje mnie tabletkami, myśląc, że tym załatwi cały problem.
 Przyznałaś tym zdaniem, że jednak masz problem.
 Tylko ty go widzisz.
 Sama zapiszę cię na terapię.
 Nie ma mowy.
 Idź na terapię!
 Dobra! Ale sama ją wybiorę! Zadowolona?
 Bardzo… Bardzo zadowolona.

~***~
 Przegrałeś, stary.
 O co znowu żeście się założyli?
 Że pokonam go w Fifę.
 Ty nie umiesz grać w Fifę.
 Ale go pokonałem.
 Co robi przegrany?
 Będzie uczęszczał na terapię. Lepiej się przygotuj, Lukey, i wymyśl dobrą bajeczkę, czemu tam trafiłeś.
 To najgłupszy pomysł, na jaki wpadłeś.
 Może w końcu poznasz, jakąś pannę.
 Oczywiście, szczególnie w takim miejscu.
 Wszystkie będą chętne. Myślę jednak, że żadnej nie zaliczysz.
 Chcesz się założyć?
 Dobry Boże, znowu?
 Oni nigdy nie przestaną.
 Wchodzę w to. Idę na terapię, a do tego zaliczam jedną z tamtych panien.
 Stoi. Jeśli ci się to nie uda, jesteś moim służącym przez dwa tygodnie.
 Pasuje. I tak to wygram.
 Wątpię.
 Co za głupki.
 Zdecydowanie dwa głupki.


***
Witam!
Drugie nowe ff właśnie się rozpoczyna! Mam nadzieję, że ta historia się spodoba :)
Będzie to typowe love story, ale mimo wszystko liczę na to, że uda mi się Was jakoś zaciekawić :)
I znowu niestety Hemmo - ale jego postać ponownie przypasowała mi do tego ff.

Poniżej zwiastun do opowiadania


Postaram się, by pierwszy rozdział pojawił się w miarę szybko - może jutro?

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada. Dziewczyna trafia tam z przymusu, a Luke przez zakład. I to jeszcze przez Fife. Nie mogę się doczekać ich pierwszego spotkania.
    Już po tym fragmencie widać jak się różnią. Mam nadzieję, że następny rozdział nam ukaże trochę więcej historii, bo już nie moge się doczekać. Pozdrawiam i życzę weny. Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spodoba :) Pierwsze spotkanie nastąpi szybko :)
      Dziękuje za komentarz!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tym prologiem, lecę dalej :D
    Ps. Super zwiastun !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobał :) Mam nadzieję, że reszta historii też przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń